sâmbătă, 31 martie 2012

Toate pentru una şi...una pentru toate!!

Bună prieteni! Ce mai faceţi? Cum o mai duceţi? Eii... mă gândeam să vă mai spun şi eu câte ceva despre prinţese..., că tot e urât afară şi mă plictisesc. Şi povestea începe aşa:
Atunci când una din prinţese are probleme, celelalte îi sar în ajutor orice ar fi. Suntem unite, vesele şi mereu suntem  dispuse să ne ajutăm aproapele, chiar dacă uneori nu avem dreptate şi e ca şi cum "ne-am lupta cu morile de vânt", dar suntem optimiste şi în final REUŞIM!! Cel mai important pentru noi este acest spirit de echipă care, zic eu, nu este mereu "bun", pentru că ne "conduce" uneori la mici prostioare. Dar... Ce să ne faci? Suntem prinţese! Cine s-ar putea supăra pe noi? şi chiar dacă mai greşim uneori, câştigăm prin simpatie şi prin felul nostru de a fi. Expresia de pe feţele noastre este ceva cam aşa..."Stiţi că vă iubim!", aşa cum zic eu în cea mai mare parte a timpului şi atunci când se întâmplă să greşesc.
Eh! sper că am reuşit să vă transmit puţin din atmosfera care se află în spatele uşii închise, ultima uşă pe dreapta de la etajul I al Liceului Andrei Mureşanu. Nu e greu de observat!! Uşa aiaaa!!! deasupra căreia de afla mereu o aură... văzută doar de prinţese, normalll! Ha ha! :))


Aşa-s eu o timidă... Offf, o invidioasă mi-a stricat poooza!!
Şi... sper că aţi înteles "treaba" cu titlul...:- w....haiii, că nu e greu!!!
Cu timpul veţi întelege..., când în literatură va apărea romanul " Cei 30 de muschetari" partea I şi partea a II-a  "Care au uluit Liceul Andrei Mureşanu"
Sper că nu v-am plictisit şi mai tare..., că stiu că eraţi deja... la ce vreme "naşpa" e afară, e şi de aşteptat până la "o zi cu soare" =)).


Theo <3

4 comentarii:

  1. Da Theo, pun pariu ca ar fi tare reusit un astfel de roman :)).
    Foarte draguta postare ! :x :x :x :x
    Bianca G .

    RăspundețiȘtergere
  2. Da! Şi mie-mi place postarea, dar... să vedem cum reuşim cu volumul al doilea... Mie cel mai tare-mi place poza! Bravo Theo!

    RăspundețiȘtergere
  3. cine a pus poza?...ca sa stiu pe cine bat!! :))eh glumesc! dar totusi..alta poza nu se putea? ....si multumesc "Ghici" :)):)):)) am scris doar asa pentru ca ma plictiseam dar vad ca a iesit bine!
    :*

    RăspundețiȘtergere