sâmbătă, 10 martie 2012

Cerere şi... ofertă!

Bună, prieteni!!
M-am gândit să mai postez şi eu câte ceva şi, neavând idei, o "banală" întâmplare s-a transformat într-o frumoasă (sper) postare!!
Bineînţeles că întotdeauna las temele pe ultima sută de metri... (tipic mie!) şi atunci încep să intru în panică, ba n-am caiete, ba n-am imprimantă (lucru' care s-a întâmplat şi în seara acesta). Apucându-mă eu de portofoliul la fizică (şi trebuie să recunosc că am maaaare nevoie de o notă... de notă!), îmi dau seama că am nevoie de imprimantă. Şi atunci încep să caut "disperată" prin lista de messenger  pe cineva care să îmi scoată un referat. Neştiind pe nimeni anume, scriu minteni frumuşel un "mesaj" şi îl trimit la toată lista de prieteni.
SURPRIZĂ!!
Răspunsul a apărut imediat şi ghiciţi de la cine? Domnul profesor de română, săritor de fel, mă ia scurt şi curios la întrebări :
- De ce ai nevoie, moţato! întreabă dânsul, iar eu, uimită, dar în acelaşi timp zâmbitoare de apelativul care mi-a fost adresat, răspund:
- Păăăiii... un referat de vreo două pagini la fizică, dar am rezolvat! spun mândră că m-am descurcat până să-mi sară dânsul într-ajutor.
Bineînţeles că încă o dată prinţesele au dat dovadă de spirit de întrajutorare, prietenie şiii... restul..., ştiţi şi voi..., chestii d'ăstea ca între prinţese.
Şi apoi ce a urmat nu e greu de imaginat. Bineînţeles că domnul profesor m-a pus (sfătuit/rugat...) să scriu pe blog haioasa întâmplare (şi puuuteam " să jur" că aşa se va întâmpla - intuiţie feminină!!). Cele două cuvinte prietenoase cad "ameninţătoare": 
- AI TEMĂĂ!!!..., iar eu răspund sfioasă ca o prinţesă...: 
- Mi-am... dat seama..., scriu acum!
Dar domnul profesor nu "m-a părăsit" până nu mi-a dat câteva informaţii utile în ceea ce priveste postarea şiii... ... ... nu înainte de a-mi aminti că va intra să citească ceea ce am scris şi clarrrr că îmi voi primi "mustrările de rigoare", pentru ca sigurrr am uitat o "virgulă" sauuu un "punctuleţ", sauuu orice lucru mai puţin semnificativ, da' totuşşşi. :D
Pe seară, dânsul a intrat din nou să vadă ce am scris şi să-mi recunoască meritele bineînţeles (fiindcă la cât m-am chinuit era şi de aşteptat!!). A citittt, a mai corectat câte ceva (pentru că mereu un profesor găseşte ceva de corectat în orice), iar la final a lăsat un comentariu drăguţ care mi-a plăcut fooooarte mult şi sunt mândră că îl pot citi şi alţii, să vadă "lumea" ce fată silitoare sunt eu ( ştiţi? ;;) , modestia :D).
Conversaţia pe messenger a continuat până târziu, vorbind noi despre postarea cu pricina, ce mai era de adăugat, până la un moment dat, când " mă trezesc" (ceasu' bun - ceasu' rău??) să întreb şi eu de tema la română  (bineînţeles că nu am fost la ultima oră, fiind bolnavă... şi ceea ce ziceam mai sus legat de teme... mda... oricumm sunt prea multee temeee pentru o singură zi..., dar eu, silitoaaaare!!!). Şi iaca'şa, aflu de la dânsul că am temă ŞI la română: de citit "O noapte furtunoasă" şi nu am decât o zi la dispozitie... încep să adun (în minte) tot ce am de făcut pentru luni, mai scad ce e mai neimportant :)), dar tot multe sunt... off!! Grea e viaţa de elev! Fiind destul de târziu îmi iau rămas bun de la domnul profesor şi ies.
Duminică dimineaţa... Uraaa!... Zâmbesc la soare, c'aşa m-a-nvăţat bădia Creangă!...
O zi însorită de martie, mă trezesc şi eu ca tot omu' pe la 11 şi după cum mi-e obiceiul..... HOPP!! deschid laptop-ul şi intru pe mess, scriind la status "Neaţa". Prima persoană care îmi luminează ziua, domnul profesor de română: 'Neaţaaa! pentru tine... - iar eu, mai mult somnoroasă, răspund: Buna dimineaţa! şi apoi a urmat din nou povestea aceea cu completatul postării de pe blog, iar eu, fetiţă ascultătoare, cum sunt şi cum mă ştiţi cu toatele, m-am şi apucat de treabă.
Sper ca nu v-am plictisit... prea tare :)) Nici n-aş fi în stare..., nu-i aşa??
Cum n-aţi priceput care-i legătura dintre titlu şi-ntâmplare??? Vaaai!, mie mi se părea că de-aici vine tot hazul!!! Păi, dragi prinţese, eu am lansat o cerere pentru referatul de la fizică şi mi s-a oferit..., la pachet, o bucăţică de temă... bloggistică!!! Cerere şi ofertă!!! Iar ca supliment: o drăguţă de lectură... MUSAI...
Cu drag, Theo :*:*:*:*



5 comentarii:

  1. foarte draguta postarea , la fel ca si gestul d`nului profesor ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda! mulțumesc, Georgiana, ești o drăguță!
    Și acum, între noi, moțato! Postarea este minunată și scrisă aproape instantaneu! ai simțul umorului și, când îți merge condeiul, nu mai găsesc nici motive de certaaat, de adăugat virgule, punctulețe și alte „hălea”. Pe mine m-a distrat copios lansarea apelului tău către întreg poporul IX P, m-a emoționat includerea mea, fără probleme „în bloc” și, cum lucram ceva la „Mara” și altceva la „Junimea”, am găsit foaaarte nimerit să-ți sar în ajutor, la nevoie! Așa că hazul a crescut și mai tare când am aflat că s-a rezolvat: ia să imortalizăm pe blog frumoasa întâmplare! Și vorba nemuritorului Arghezi: „A ieșit ce a ieșit!” Bravo, Theooo!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! la inceput ma gandeam ca si de data asta " am dat-o in bara", dat fiind faptul ca a fost ceva asa neasteptat si ca eu scriu pe blog doar cand amm fooarte multa inspiratie ( ceea ce se intampla mai rar ), dar totusi TEMA E TEMĂ si trebuie facuta:))

      Ștergere
  3. Morala: aveţi grijă ce mesaj lansaţi în eter! Niciodată nu se ştie cine te ascultă, îţi preia apelul şi-ţi trimite în loc o drăguţă de surpriză de nu te vezi! Theo e un drăguţ de exemplu fericit: două amărâte de pagini, fotocopiate de o prietenă, într-un final, au costat-o o postare (reeditată, revăzută şi adăugită - cum am văzut eu că scrie pe unele cărţi!), dar şi o binevenită ştire în absenţa căreia, nevinovată!!!, luni ar fi primit un drăgălaş de 3!!! Păziţi-vă prinţeselor! Pericolele vă pândesc şi de pe Internet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! am primit o ofertă şi un "bonus" :))...o postare la care am "muncit" ceva mai mult că... stişi...eu stau mai porst cu inspiraţia :">...Dar acum vă lassss că am de citit " O noapte furtunoasa" pnaa mainee!!! :))
      :*:*

      Ștergere