luni, 26 martie 2012

Când n-ai de lucru…îţi faci!


V-am spus! o zi frumoasă, liniştită, calmă - înainte de... prima oră!
O zi aparent obişnuită... aşa se vedea totul de la prima oră a dimineţii. Totul avea să fie liniştit pentru prinţese: ore nu foarte grele şi doar un test anunţat. În mare parte prima oră chiar era liniştită pentru mine, până când am auzit: ”Dana… parca vorbeam noi de o listă pe care trebuia să o faci”. Ştiam că eu nu fac parte din cele bifate pe listă şi numai ce aud continuarea: ”O să începem cu blondele astea din faţă, care trebuie să posteze până miercuri pe blog”. Ştiam că trebuie să postez ceva pe blog, dar nu mi-am închipuit că va trebui chiar eu… şi chiar săptămâna asta…
Următoarea oră a trecut repede, dar a treia, cea de fizică s-a lăsat şi cu un test la care nu ne aşteptam. Toate prinţesele erau speriate când doamna profesoară ne-a anunţat să repetăm lecţia pentru că dăm lucrare. Orele care au urmat s-au desfăşurat normal, cu predarea lecţiilor noi, iar la ora 14:00 am plecat spre casă…
Pe parcurs, m-am tot gândit: ”Ce sa postez pe blog?”. Mai pe seară, intru şi eu pe mess, ca orice prinţesă care se respectă şi numai ce îmi apare pe ecran:
Vrei, nu vrei, scrie, Manu, scrie...
-Postarea!!!!!!!!!
Ştiam că dacă voi intra pe mess va trebui să postez şi pe blog… aşa că, în căutarea ideilor, îi spun domnului profesor că încă mă gândesc…,  iar în gandul meu spun: ”Omul când n-are de lucru… îşi face!”
Dom’ professor: - Aşteeept! =))
Eu: - Ştiu!...  
Dom’ profesor: - Şi??? Pot s-aştept mult şi bine? =))
Eu:-Da...!
Dom’ professor: - Tu nu vezi ce uşor se naşte o postare dintr-un dialog cu mine?
Eu (iluminată de o idée proaspătă): -Ba da...:))
Dom’ profesor: - Mai sapă, Manu… mai sapa…, până o să dai de apă!

Cam asta a fost discuţia mea cu domnul profesor din care iată că a ieşit o postare…, prima mea postare.
Manu :*

5 comentarii:

  1. Etete! Are umor fata asta! nu-i aşa? Cred că trebuie "pedepsită" mai des, voi ce credeţi? Mie-mi place! Bravo, Manu! La mai multe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eee...nu e o "pedeapsa" chiar asa mare :))
      Recunosc ca am fost luata putin "Ca din oala" pentru ca nu eram pregatita sa scriu azi...dar multumesc de ajutorul cu postatul!
      Manu :*

      Ștergere
  2. Bine graso ! :*
    La cât mai multe postări.
    Pupici,
    Ana .

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo Manu foarte tare postare.
    Pupici Sabina:**

    RăspundețiȘtergere