marți, 1 mai 2012

GALERIA PRINŢESELOR : 1. Prinţesa "nebună"


Ei bine, după cum ştiţi, acum ceva timp i-am dedicat o postare Renatei în care v-am spus câte ceva despre ea. Acum a venit timpul să vă descriu (din punctul meu de vedere) o altă prinţesă şi anume : Prinţesa Manuela (sau Manu, cum îi zicem noi).
Manu :*

     În prima mea postare v-am spus despre Manuela că este „nebuna” clasei şi vreau să ştiţi că îmi menţin această părere. Ea este cu adevărat prinţesa care mereu ne înveseleşte ziua, care ne face să trecem mereu peste necazuri, fiind ea însăşi un exemplu al omului care nu trebuie să pună la suflet nimic din ce ar putea să o întristeze.
     Este o fată inteligentă (la fel ca toate prinţesele), fără fiţe şi gata mereu de noi aventuri – pentru că Manuelei îi place să trăiască intens, acceptând orice ofertă care să-i pună curajul la încercare.
      De asemenea glumele nu lipsesc din viaţa personalităţii ei, făcându-te să râzi cu lacrimi.

      Impulsivă din fire, nu stă pe gânduri atunci când are ceva de spus, şi chiar dacă unii cred că a fi impulsiv este un lucru rău, Manu face din acest „defect” o calitate pentru care unii o admiră.
      Un lucru care o mai caracterizează pe Manu este faptul că nu-i plac persoanele false, dispuse să facă orice pentru a reuşi în viaţă – deşi este mereu gata de a-i da o şansă oricui vrea să fie prietenă cu ea.
      Din punctul meu de vedere, Manu este o prietenă adevărată, în care cu siguranţă poţi avea încredere, lângă care niciodată nu te plictiseşti şi de la care ai mereu ceva de învăţat, iar faptul că de la prima oră a dimineţii e mereu veselă te face şi pe tine să-ţi aminteşti ce frumoasă e viaţa.

         Lucruri ar mai fi de spus despre ea, dar nu mi-ar ajunge timpul, aşa că mă opresc aici şi sper că din aceste câteva rânduri aţi ajuns să o cunoaşteţi pe Manu şi să o apreciaţi la fel de mult ca şi noi.
 
Vă pup dulce, Sabina !!!

N.B.Tot ceea ce am scris aici este doar părerea mea.

3 comentarii:

  1. PIn primul rand vreau sa-ti multumesc pentru postare Sabina
    Stiu ca probabil unii oamenii considera ca a fi impulsiv e un lucru rau(nu ma refer aici la nimeni din 9P)dar eu consider ca asa este mai bine decat sa creada unii ca pot profita de tine...asta este doar parerea mea
    Sabina ai avut dreptate in toata caracterizarea ta...:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sabina, eu cred că, de la un timp, laudele, termenii aceia frumoşi, se pot toci prin uz îndelungat! Mai cred că tu ai devenit deja o "profesionistă" a blogului, aşa că nu te vei supăra că azi fac... economie de "lauri"... Aşa e? Oricum, tu vezi-ţi de cultivarea talentului, că de critică mă ocup eu!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult tuturor pentru laude si pentru incurajari si va promit ca si viitoarele postari vor fi pe placul vostru.

    RăspundețiȘtergere