miercuri, 30 mai 2012

AM INVĂȚAT MULTE LUCRURI!!!


Dragele mele prințese.
În viață avem multe de învățat și cu această ocazie azi, 30.05.2012, vă prezint câteva din lucrurile pe care le-am învățat eu până acum de la viață...
  • Am învățat că poate, pentru lume, tu ești numai o persoană, dar pentru anumite persoane, tu ești lumea toată!
  • Am învățat că oricât mi-ar păsa mie..., altora s-ar putea să nu le pese...
  • Am învățat că durează ani să câștigi încredere și doar câteva secunde s-o pierzi.
  • Am învățat să nu pierd timpul cu cineva care nu este disponibil să și-l petreacă pe al lui cu mine.
  • Am învățat că nu contează CE ai în viață, ci PE CINE ai în viață.
  • Am învățat că nu contează ceea ce li se întâmplă oamenilor..., ci contează ceea ce pot eu să fac pentru a-i ajuta.
  • Am învățat că trebuie să te desparți de cei dragi cu cuvinte calde..., căci s-ar putea să fie ultima oară când îi vezi…
  • Am învățat că poți continua încă mult timp... după ce ai spus: “NU MAI POT!”
  • Am învățat că mulți dintre cei ce eșuează în viață sunt persoane care nu au realizat cât de aproape au fost de success în momentul când au renunțat.
  • Am învățat că dacă doi oameni se ceartă, nu înseamnă că nu se iubesc.
  • Am învățat să nu alerg prea mult spre ceva, lucrurile cele mai bune se întâmplă atunci când le aștepți cel mai puțin…
  • Am învățat că nu este totdeauna de ajuns să fii iertat de alții..., câteodată trebuie să înveți să te ierți pe tine însuți.
  • Am învățat că nimeni nu merită lacrimile tale, și acela care le merită, sigur nu te va face să plângi…
  •  Am învățat că indiferent cât de mult suferi, lumea nu se va opri pentru durerea ta.
  •  Am învățat că viața îți poate fi schimbată în câteva ore de către oamenii care nici nu te cunosc.
  •  Am învățat că, chiar și atunci când crezi că nu mai ai nimic de dat, când te strigă un prieten, vei găsi puterea de a-l ajuta.
  •  Am învățat să înving lacrima cu un zâmbet chiar și atunci când doare...
  •  Am învățat să mă bucur de fiecare zi ca și cum ar fi ultima.

    O viață întreagă înveți ca să ajungi ceva, și când crezi că ai terminat, iar trebuie să înveți. Și dacă mereu înveți, când te oprești, tot nimic nu ești. Și atunci îți aduci aminte că ai uitat să fii copil! De ce? FIINDCĂ ÎNVĂȚAI!
    Mai este aproapre o lună până la vacanță și de aceea am vrut să vă mai spun câteva lucruri adevărate despre viață pentru că va veni vacanța și fiecare dintre noi va mai avea multe de învățat până ne vom revedea din nou....
Ne mai auzim... 
                                                                       cu drag, Georgiana Porancea 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu