duminică, 26 februarie 2012

Doar un gând...

Clasa a IX-a P... este o clasă deosebită. În primul rând, suntem singura clasă cu profil pedagogic din Braşov. În al doilea rând, suntem o clasă formată din 31 de caractere şi moduri de a trăi viaţa diferite, 31 de personalităţi şi de gândiri. De asemenea, suntem unice şi prin faptul că putem împărţi, una cu celelalte, fiecare zâmbet, lacrimă, bucurie sau tristeţe. Orice surâs este molipsitor...
Sinceră să fiu, la început credeam că nu o să ne înţelegem deloc, pentru că primele impresii au fost foarte variate. Pe parcurs, părerile s-au schimbat şi mi-am dat seama că suntem un colectiv minunat şi nu spun asta doar pentru ca să dea bine (poate doar puţin...), ci pentru că asta simt şi cuvintele scrise acum sunt mici copii (că tot este profilul de aşa natură) pe lângă sentimentele pe care le am eu şi sunt sigură că şi colegele mele sunt de aceeaşi părere.

     Ceea ce apreciez eu cel mai mult este faptul că suntem o clasă de fete sensibile şi demonstrăm asta în fiecare zi: la frumoasa zi de Dragobete, prin faptul că ne implicam toate în activitatea cu Hospice-Casa speranţei, prin compasiunea oferită pentru persoanele triste şi multe altele.
      Eu nu aş da această clasă pe nimic, pentru că, atâta timp cât stau cu ale mele colege, ma simt ca în sânul familiei, exact ca un copil (iar, că tot e profilul de aşa natură!).
      Aş vrea să vă spun vouă, iubitele mele colege, că vă iubesc enorm şi că sper ca totul să rămână aşa cum a început: minunat. Vreau ca aceşti ani de liceu să fie perfecţi, cu glume, certuri (că nu se poate fără...), împăcări şi activităţi împreună.
      Aş vrea, de asemenea, să le mulţumesc tuturor domnilor profesori, care ne îndrumă spre o cale mai bună în viaţă şi care, în mare parte, ne înţeleg problemele, frustrările şi oboseala. 


Cu drag, Renata şi prietena ei cea mai bună! >:D<

14 comentarii:

  1. Scumpo, am citit randurile scrise de tine cu lacrimi in ochi.
    Sincer, si eu te iubesc si,de asemenea,imi iubesc colegele.Sper cu draga inima sa nu se schimbe relatia noastra decat in bine si sa ne iubim la fel de mult si in urmatorii 4 ani,dar si mai incolo.
    Vreau sa mai citesc articole scrise de tine si in continuare,pentru ca imi place cum scrii,ce scrii.

    Pupici,Ana !

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragă, eşti grozavă! Ţine-o tot aşa şi la cât mai multe postări! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari, Renata! chiar ai reusit sa ma emotionezi si nu numai pe mine ( cel putin asa cred );)
    Tine-o tot asa! :*:*:*
    Theo :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesant blogul si aveti o clasa minunata. Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E minunat dacă persoane dinafara grupului încep să ne remarce! Nu credeți, fetelor! Mulțumim, pentru aprecieri!

      Ștergere
  5. Ei, minunat. Chiar îmi face plăcere să vă citesc blogul.
    Sunteți într-adevăr niște persoane variate ca și caracter, cu personalități puternice. Țineți cont că acest colectiv vă va fi familie pentru următorii 4 ani. O să descoperiți cât de mult ajută să intri dimineața în clasă cu o supărare pe suflet, apoi dragele tale colege să te facă să te simți mai bine.
    Vă doresc să fiți unite, să nu luptați una împotriva celeilalte, dacă vreți să luptați, luptați împreună pentru ce vă doriți. Sper să se lege prietenii strânse între voi și să vă bucurați de tot ce înseamnă distracție de liceu.

    Renata, îmi place cum scrii, să nu te oprești pentru că ești grozavă.

    Cu drag, colega voastră mai mare :))), Ramona 11 R

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu condiția să nu vă supărați pe mine, voi, cele ce urmați, cred că intervențiile mele încurajatoare nu-și mai află rostul! Voi avea intervenții ca oricare din clasă, deci voi scrie când voi simți că am ceva de transmis! Mergeți deja pe propriile picioare și asta-i foarte bine! Dana vreo cinci bile roșii pentru ultimele două-trei zile! Ești, alături de toată clasa, se-nțelege, formidabilă! Tot așa să fii! Știi tu le ce și câte fac referire...

    RăspundețiȘtergere
  7. 1236 de vizite în două săptămâni de... viață! Este formidabil, fetelor! S-o ținem tot așa! Cred că de la ora asta din noapte nu mai intră nimeni, să scape... necontabilizat pe azi! Bravoooo, nouă!

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Va multumesc tuturor pentru aprecieri si incurajari.Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari Renata...chiar ai reusit sa ma impresionezi(de obicei este cam greu) si sper ca totul sa ramana ca si pana acum...
    Tine-o tot asa :*:X
    Manu :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu am ajutat. :( Bine că numa' Renata! >:P

      Ștergere