sâmbătă, 18 februarie 2012

P de la Printese


Pentru ca de momentele amuzante ne vom aminti cu cel mai mare drag peste ani as vrea ca in acest articol sa va reamintesc deja cateva. Chiar daca a trecut foarte putin timp de cand formam clasa a 9-aP deja s-au intamplat muulte.
La inceputul anului eram foarte amuzata de faptul ca cei mai mari din celelalte clase intrau la noi in clasa si exclamau in cor:”Uau.Boboace.Numai boboace!!”.O alta intamplare amuzanta a fost aceea cand am descoperit si noi ce trebuie sa facem ca sa ne cada draperia, motiv pentru care avem mare nevoie de baieti:)).Primul lucru la care cred eu ca am fost cel mai unite a fost atunci cand toate am luat in ras "ordinul doamnei diriginte: "Intrezis persoanelor straine in clasa” si daca se intampla ca dansa sa vina in clasa si aici sa fie si asazisele pesoane straine toate incercam sa le le scoatem din clasa fara a fi vazute. Unul dintre cele mai amuzante momente este atunci cand propunem anumitor profesori sa ne fie diriginte aducand argumente ca”Nooi va iubiiim!!”(stati linistit domnule A.N. dvs. ramenti preferatul nostru si chiar daca in acte nu ne sunteti diriginte noi oricum asa va consideram:X)

Acestea sunt doar cateva din cele intamplate pana acum.Pentru ca sunt o mare „fana” a intamplarilor amuzante sper sa mai avem parte de amintiri ca acestea si promit ca atunci cand se vor mai aduna cateva voi mai srie un articol tot aici pe blog.Pana la urmatoarea postare de-a mea va pup si nu uitati un lucru: Noi suntem 9P cu P de la PRINTESE si nu de la celelelate cuvinte cu P cu care ne aseamana multa lume!!Mada:*.

Un comentariu:

  1. Felicitări! și o-ntrebare: crezi că te-ar supăra și pe altele le-ar inhiba dac'aș publica, chiar aicișa, un îndreptar de... redactare? E păcat de frumosul mesaj, dacă hainele-s zdrențuite! Îmi place, sincer! E reușit, Mădă... (care Mădă o fi? cine se ascunde-n spatele diminutivului?...)!!! La mai multe postări!

    RăspundețiȘtergere