luni, 13 februarie 2012

De inceput ...

Buna seara, prieten virtual! Afară ninge ca-n povești..., ce mai, e de-a dreptul minunat, iar eu..., cum nu mai sunt de săniuș!... hop'șa pe neeet! După ce caut vreo 5 minute pe cineva cu cine să vorbesc și eu diverse, sau măcar chestii, îl zăresc pe profu' de română pe mess. Hmmm, nu-i de ratat așa o șansă!, mi-am adus aminte că am avut o discuție cu dânsul, azi dimineață, la oră, știam eu că trebuia să fac ceva!, dar oare ce? Cel mai bine e să întreb - păi nu?
Fetele de la Pedagogic (profilul!) au și ele blog, că na!, e "fain" să-l posezi, dar... mai trebuie și administrat (ce nu facem noi pentru dragul nostru prof' de română!? - dar cine-o face primul???). Blogul nostru a fost deschis pe 10 februarie, dar ce să vezi? - de-atunci, nicio postare. Mă tot gândeam să sparg eu gheața, dar, fată!, despre ce să scriu? Și-apăi... cum să scriu? Dar, se putea?..., bineînțeles, profu' de română vine mai mereu cu o soluție.
După o conversație haioasă pe mess (și pentru care nu greșiți dacă mă invidiați!!) și după sfaturile date de domn' profesor, mi-am zis, plină de curaj, să fac eu primul pas, și să postez ceva ...
Încă de la probe s-au format prietenii, cu toate ne doream să fim colege, să ne înțelegem bine. Iată că pe 12 septembrie, în curtea liceului „Andrei Muresanu”, 30 de fete timide erau gata să înceapă o noua etapă a vieții lor: viața de liceu, sau mai bine zis: euforia anilor de liceu. Pe parcursul  lunilor ce au urmat, între noi s-a realizat o legătură strânsă,de suflet și sper din toată inima să rămână cel puțin tot așa până la final... și după! Cu toate suntem sigure că... acești ani vor fi minunați, plini de aventură, de reușite, de..., mă-nțelegeți!, de lumină!
Bineînțeles că nu totul merge bine, bineînțeles că uneori mai există și eșecuri, dar, în IX P, nu se numesc așa. Mai exista și unele neînțelegeri între noi, dar împreună trecem peste tot și toate..., știți vorba aceea: "o prietenie trece și prin foc". 
În momentul de față, cu toate ne înțelegem perfect, suntem unite și puse temeinic pe treabă! 
Cu siguranță că pe parcursul postărilor ne veți mai cunoaște și o să mai povestim despre noi..., pentru că o să placă și ce și cum vă spunem despre noi!
Deocamdată... eu am sfârșit... debutul!
Pupici , Bybu <3 !

2 comentarii:

  1. Acum, în prânzul cel mare şi după ce m-am lăudat că fiecare dintre cele trei cucuiete are propriu-i comentariu, bag samă că tocmai tu, deschizătoarea de drumuri, ai fost uitată! Adevărul e (ţi-aduci aminte?) că la cât am stat împreună pe mess, când cu postarea, cine să mai ştie dac-am comentat şi pe blog?? Discutasem mult, bine şi cu haz! Repar ce se mai poate... S-auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere