luni, 27 februarie 2012

Programul nostru pentru marţi, cum v-am promis



Marţea este ziua noastră preferată. De ce? Pentru că este ziua dedicată profilului:
8:00: Începem cu ora de logică. Doamna profesoară ocupă, de asemenea, postul de psiholog al liceului  nostru, „Andrei Mureşanu”. Doamna profesoară este o persoană foarte plăcută şi înţelegătoare.
9:00-12:00: Cele mai frumoase trei ore pentru profilul nostru: practica pedagogică. Trei ore interesante pe care le petrecem în „şcoala de jos”, la clasele primare. Deoarece profilul nostru oferă două specializări (educator/învătător), în primul semestru am fost la grădiniţă. Acum e altceva...
În acest timp facem observaţii, stăm cu copiii şi „furăm” din meseria învăţătoarelor. Primim material didactic care ne ajută pe viitor în meseria noastră.
La aceste ore am luat prima dată meseria „în piept” (nu, n-am dat-o de pământ): ne-am aşezat pe nişte scăunele mici, ca pentru copilaşi, încercând să învăţăm copiii pe nume. Emoţia primei întâlniri cu puştii e de neegalat.
12:00: Ora de muzică. O oră foarte importantă, deşi singura din timpul săptămânii. Majoritatea fetelor-o voce de înger. Ţin să laud câteva dintre ele, în mod special: Mădă A., Carla M., Flore C., Alexandra G. Bravo, fetelor!
13:00-15:00: Cele 2 ore de pedagogie. La aceste ore învăţăm cum să înţelegem copiii, cum să ne purtăm cu ei, tactici eficiente de învăţare şi cum să avem grijă de ei. Tot ce învăţăm aici, aplicăm la practică.

După cum am promis, fac programul pe toată săptămâna. Pentru voi, fetelor, expun dintr-o lumină plăcută ceea ce vă... place, ca să nu devină rutină şi să vă plictisească... Pentru voi, cititorii..., arăt ce înseamnă să ai un ţel şi, mai ales, cum e să-l urmăreşti, pas cu pas, spre a-l îndeplini, deşi nu e uşor. 
Am încercat să fac postarea cât mai scurtă, dar detaliată.
Salutări, Dana! >:d<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu