luni, 27 februarie 2012

Distractie pe patine .



Hello, lume virtuală! 
Stăteam azi și mă gândeam..., ce ar fi să mai postez și eu ceva? Ce? Acum, daca am fost prima..., nu trebuie să mai postez nimic până-mi vine iar rândul?? Eeee! Îmi aminteam cu plăcere de ieșirea noastră la patinoar, activitatea pe luna februarie..., hmmmm!!, care, drept să spun, mi-a plăcut mult-mult! Chiar dacă nu am fost toate, ne-am distrat de minune și aventura a mai fost întreținută și de câte o glumă - două. Cu noi a fost și doamna dirigintă, țnsă a stat pe margine, dar măcar a fost cu noi. M-a bucurat faptul că am stat împreună, nu pe grupuri (cu ocazia asta ne-am cunoscut și noi mai bine). Prințesele au făcut "show" pe patine, că de'!, trebuia să ieșim și noi puțin în evidență!
A fost foarte drăguț și sper că și colegelor mele le-a plăcut (nici nu mă-ndoiesc...!). Suntem noi fete serioase, dar bineinteles că știm să ne și distrăm! Pe parcursul ieșirilor, voi mai posta. Deocamdată, sfârșit!

  


Vă pup , Bybu <3 !





        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu