joi, 29 martie 2012

Oamenii de aici vorbesc ciudat!


Devreme ce n-am scris nimic până acum, am să încep cu o introducere... și o să trec direct la concluzia finală…
Prima mea impresie: Oamenii de aici vorbesc ciudat! Imaginea pe care mi-a lăsat-o  orașul în care am aterizat deodată, la o vârstă la care “teoretic” ar trebui să fiu lângă părinți, este aceea că oamenii  de aici vorbesc ciudat! Toti îmi spuneau la început că am un accent ciudat, dar pentru mine, cei cu accent ciudat/amuzant erau ei. xD
Și, după cum spuneam, am aterizat aici, în inima României, înconjurată de o mulțime de oameni! Și totuși eu mă simțeam atât de singură… În primele 2 săptămâni nu vroiam altceva decât să plec odată acasă, simțeam că nu aparțin acestor locuri, că nu mă integrez, că sunt exclusă din toate cercurile. Mai târziu mi-a fost dat să văd că, de fapt, nu eram singura care simțeam acest lucru. Toate colegele de clasă simțeau la fel, încă nu ne cunoșteam așa bine, parcă ne era frică uneia de cealaltă J)
Apoi au urmat alte săptămâni. Săptămâni în care am început să ne cunoaștem mai bine, chiar să ne înțelegem de minune. Acum, după aproape un an școlar, pot spune că suntem ca niște surori! PRINȚESELE din IX-P J)
La început, lumea mă asalta cu aceeași întrebare sâcâitoare: ”Nu îmi spui și mie cum se zice la cuvantul (X) în rusă?”, ceea ce pentru mine era foarte amuzant. De multeori le spuneam aberații, și îi făceam să zică un cuvânt ce avea cu totul alt înțeles! Și da! Accentul lor era criminal, dădeau în bălți! :))
Concluzia? :> clasa mea e genială!, mă bucur mult că am nimerit lângă niște persoane atât de, ca să folosesc un cuvânt ardelenesc, FAINE!!!

Acum mă simt foarte bine, atât la școală, cât și la cămin, „a doua mea casă”, pe care la început, țin să precizez, că îl uram din toata inima J)!!  Atâtea amintiri mă leagă deja, în acest timp scurt, de scoală/clasă/colegi, încât nu o să le mai pot uita vreodată!! Deja nu mai am chef să plec acasă, pot să zic că urăsc vacanța J) o prostie..., nu?


Cu drag ”Moldoveanca” voastră:
Miha<3

9 comentarii:

  1. Foarte fain Miha !!! Ma bucur ca iti place la noi.
    Sabina :*

    RăspundețiȘtergere
  2. merciiii Sabina :*
    chiar imi place frt mult!!!
    postarea poate chiar nu e frt reusita...
    ca nu o duc bine cu imaginatia...
    da am spus ce simt >:D<
    <3

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo,Miha!E foarte tare postarea....
    Cata*

    RăspundețiȘtergere
  4. asa Miha....bravooo!!!....ai foarte multa imaginatie ce sa zic....:)):)):)):)):))
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Și ce bine-ți merge condeiul, tu Mihaela, ca să mai adaug și eu o vorbă ardelenească!... Ești lirică și, totodată, ai parte și de un fin spirit ironic, așa hâtru, pe sub sprâncene și din colțul gurii, ca moldovenii de soi! Și cum te lauzi că stai rău cu imaginația, îți dau eu temă de casă foaaarte realistă: ai de făcut, repede, repede, o postare despre experiența ta la CERCUL DE LECTURĂ, dar repede, că, știi doară!, mă-nfurii repede!! S-a auzit?!
    P.S.: să nu se mai laude Theo că doar ea a pățit-o din cauza calculatorului!...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar eu nu ma lauud!! :))....o incurajez pe Miha :P...si aaatunci calculatorul a fost de vina nu eu! :D

      Ștergere
  6. merci scumpelor :* :*
    dmn profersor va multumesc.....
    tema de vacanta frt buna ...
    ma stradui sa nu va dezamagesc ;) !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo Miha, excelenta postare !
    Bianca G.

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc Bianca :* :*
    >:d<

    RăspundețiȘtergere