vineri, 2 martie 2012

1 Martie, Ziua Prinţeselor

1 Martie, ziua în care băieţii dăruiesc mărţişoare fetelor. Mărţişoarele astea... Dragi băieţi, voi nici nu aveţi idee cât înseamnă pentru noi să vă vedem că ne apreciaţi şi că ne dăruiţi acest simbol! 
Dar deşi acestea-s lucruri extrem de serioase, să trecem la cele stringente pentru noi. Lume, lume! Ieri a fost ZOP (Ziua Oficială a Prinţeselor). Şi, ca pentru orice zi importantă din viaţa noastră, ne-am folosit imaginaţia să facem ceva special. Şi anume: am adus fiecare de acasă prăjituri făcute de mâna noastră, cu puţin ajutor de la mămicile noatre talentate. Am adus muzică şi am dansat. 


Am făcut karaoke împreună. 
Am făcut poze de grup cu câteva dragi şi stimate profesoare.





Şi câteva poze cu fetele şi vizitatorii. 






Şi câteva poze doar cu fetele. 




Şi cu doamna dirigintă care împărţea pupături!




Şi una dintre cele mai reprezentative pentru clasa noatră... 




                            FRUMOSUL TORT CU SIGLA CLASEI! 


Sper că se vede din poze cât de fericite eram şi cât de bine ne-am simţit! A fost o zi minunată pentru clasa noastră, o zi în care chiar ne-am implicat toate, de la prima până la ultima. Bravo, fetelor! Suntem o clasă foarte unită! 
Şi bravo fotografului, care nu prea apare în poze, adică eu! :))


Salutări, Dana! >:d<

















4 comentarii:

  1. Nici eu nu mă văd, şi, spre deosebire de tine, n-am niciun motiv să nu..., aşa că plâââng!Încolo, s-auzim de bine! şi nu uita: Sporla!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar pozele sunt minunate, excelent făcute şi excelent alese şi... nu poţi ferici pe toată lumea! Ne pare rău, dar data viitoare sigur ai şi tu loc undeva! Promitem!

      Ștergere
    2. Îmi pare rău...:(

      Ștergere
  2. Nu sunteti singurele care nu ati aparut in poze.Nici microfonul nostru pentru karaoke(placa de par) nu a aparut si..ma cam supar...;))

    RăspundețiȘtergere