miercuri, 7 martie 2012

Grupa primelor cinci prinţese :X


    
În primul rând vreau să vă mulţumesc pentru vizualizările şi comentariile făcute la articolul precedent postat de mine, cel care sper că v-a ajutat să ne cunoaşteţi mai bine.
   Şi, dându-mi seama că a trecut mult timp de la acea postare, şi văzând că celelalte prinţese postează din greu, m-am hotărât să mai postez şi eu ceva.
   Dacă data trecută v-am făcut o mică descriere a tuturor prinţeselor din clasă, acum vă voi vorbi despre patru fete (cinci, cu mine) care, prin forţa împrejurărilor, sunt mai apropiate una de cealaltă la orele de practică în care nimic nu ne împiedică să dăm în mintea copiilor.
Noi, înainte de ora de practică
    Eu, împreună cu Ana A., Mădălina A., Renata B. şi Bianca B. alcătuim, pentru necunoscători, prima grupă de practicante (nu neapărat că am fi cele mai bune - deşi facem tot posibilul s-o dovedim -, ci pentru că, fiind primele cinci la catalog, doamna profesoară de practică ne-a desemnat ca fiind prima grupă).
    Voi începe prin a vă spune că orele de practică sunt, pentru noi, micul nostru colţ de Rai, unde putem să fim ceea ce suntem cu adevărat, nişte copii care-nvaţă cu drag să-nveţe alţi copii, "mai mici", vorba lui Arghezi, unde niciun profesor nu ne impiedică să facem un anumit lucru, unde noi (practicantele) suntem respectate ca nişte adevărate viitoare învăţătoare sau educatoare (depinde de caz).
    Şi, deşi suntem nevoite să scriem aşa zisele “fişe de observaţie” - care sunt pentru noi o adevărată provocare pentru că trebuie să ţinem pasul cu ceea ce zice învăţătoarea/educatoarea şi ceea ce fac şi spun copiii, pentru a le putea nota - noi trecem cu uşurinţă peste ele, pentru că ştim că în pauză vom putea, în sfârşit, să socializăm cu copiii şi, de ce nu?, să ne jucăm cu ei.
... after school!...
     Dar se mai întâmplă ca şi la orele de practică să mai fie “mici” incidente: din pasiunea pe care o punem la orele de practică şi datorită interesului acordat acestei materii, mai reuşim câteodată să deranjăm aceste ore prin faptul că mai vorbim şi noi ca oamenii despre orele de practică, dar, ca să fiu sinceră, şi despre alte lucruri (modă, muzică, BĂIEŢI etc.), însă doamnele învăţătoare/educatoare sunt înţelegătoare şi ne iartă.
     Dar destul despre lucrurile “rele”!, să vorbim şi despre cele bune (căci sunt mai multe!).     
     Vreau să vă dau câteva informaţii despre colegele şi prietenele mele de la orele de practică:
Ana - Nu vă spun cât de mult iubeşte copiii... Nici naş putea!... Este mereu dornică să se joace cu ei, să-i ajute, ba chiar este “invidioasă” pe talentul unor copii – şi sincer nu e singura.
Ana
Mădălina  – Ea este fata care dacă la orele de educaţie muzicală aude o melodie, pe care şi-o mai aminteşte vag de pe când era ea mică – o cântă toată ziua şi ne “înnebuneşte” cu ea până când, vrem nu vrem, o învăţăm şi noi.
Madalina (cea cu ochelari) şi eu (Sabina)
Renata – Ea este singura dintre noi în faţa căreia copiii stau cuminţi la locul lor şi nu pentru că ar fi fost rea cu ei, ci pentru că ştie  să se impună. Însă asta nu înseamnă că, pe lângă respectul copiilor, nu are parte şi de dragostea lor.
Renata
Bianca  – “Care îmi daţi şi mie un lapte şi un corn?” cam aşa sună întrebarea pe care o pune Bybu zilnic copiilor, dar, deşi ea e cea care întreabă, cu toate ne bucuram de acest "ospăţ". Ca şi celelalte, este dornică să-i cunoască pe copii şi să se joace cu ei.
Bianca
    Cam atât am avut de spus despre colţul nostru de “Rai” şi sper că aţi reuşit ca, citind acest articol, să vă puneţi, fie şi doar un pic!, în pielea prinţeselor practicante şi să vă bucuraţi de tot ceea ce trăim şi noi în magica zi de marţi.
     Dar nu pot să închei acest articol fără să le mulţumesc doamnelor educatoare/învăţătoare care, cu multă răbdare şi pasiune, reuşesc să ne înveţe şi pe noi câte ceva din ceea ce ştiu dumnealor şi ne ajută să devenim, încet, încet, nişte bune învăţătoare/educatoare, însă vreau să le mulţumesc şi copiilor care sunt nişte puşti foarte inteligenti şi extrem de prietenoşi.

Cu mult drag, Sabina !!! :***
    

6 comentarii:

  1. Eu am de adaugat doar atat:"Vine rata, vine rata, vine rata X50" :D:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e Mada despre care va vorbeam :))
    Sabina :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos, Mădă! Te rog să-mi fredonezi şi mie cântecelul! Se poate? Te rooog! Oare de ce nu e voie (chiar nu e voie?) să scrii şi despre tine însăţi (vedeţi, dom' profesor! ştiu femininul lu' ăsta de întărire!) atunci când prezinţi un grup? Cum noi cinci, cînd ni se spune câze ceva despre patru! Eu, când ajungem la grupa mea, o să scriu despre toate, adică şi despre mine!
    Mi-a şoptit un elf că în textele cu pretenţii literare nu au ce căuta cifre... Aşa o fi??... Întreb mâine!
    LA MULŢI ANI, FETELOR! E şi ziua voastră!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai am vrut sa scriu si despre mine dar m-am gandit ca poate nu e potrivit dar am inteles si la urmatoarea postare voi scrie si despre mine . Sabina

    RăspundețiȘtergere
  5. Data viitoare Sabina, lauda-te cat poti :)) pt ca ai o multime de calitati :X:X:X
    Fooarte frumoasa postarea <3
    Pop:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Postarea ta imi aminteste de perioada anilor de liceu si de zilele de practica.
    Ma bucur ca va face placere sa va jucati si sa invatati.

    Carmina Vakulovski

    RăspundețiȘtergere