luni, 19 martie 2012

Prințesa RENATA


   Chiar dacă nimeni nu s-a încumetat să scrie despre ziua de vineri (16.03.2012), eu m-am gândit că acea zi nu poate rămâne nepovestită, pentru c-a fost... de poveste!
   Începând cu acea zi am rămas cu o prinţesă în minus, deoarece Renata a fost nevoită să se transfere în Botoşani tot la un liceu cu profil pedagogic.
Printesa Renata

   Dar eu nu vreau să vă vorbesc despre lucuri triste, ci vreau să vorbim despre prinţesa Renata care va fi mereu una dintre noi.
   După caracterizările pe care i le-am făcut anterior, sper că v-aţi dat seama ce fel de persoană este ea.
   Când am cunoscut-o, atunci la început, pe Renata, am crezut despre ea că este o persoana fiţoasă, încrezută, în care nu vom putea avea încredere, dar încet, încet mi-am dat seama că am... GREŞIT.
   Renata este una dintre cele mai de încredere persoane pe care le cunosc, o persoană fără fiţe, o persoană care şi-ar da şi haina de pe ea numai ca să te ajute. Fata (cum v-am spus şi în caracterizările anterioare) care la practică se transformă în „copil” şi cea care are mereu respectul şi dragostea copiilor - asta e Renata!
   Da, asta e Renata pe care prinţesele o cunosc şi pe care o iubesc.
   De aceea vineri Renata a avut parte de o despărţire ca la carte.
   Împreună cu celelalte fete dar şi cu ajutorul profului de română am complotat să-i facem Renatei o mică „petrecere” cu tort, confeti, cadouri şi, bineînţeles, cu multe lacrimi.
Te iubim enorm !!!

   Asta a fost doar o mică parte din ce am fi putut să-i dăruim Renatei, dar noi sperăm că pentru ea a fost ceva ce îi va rămâne mereu în suflet.
   Aşadar, sper că am reuşit să vă fac să o re-cunoaşteţi pe Renata iar acum eu vreau să-i spun ceva ei:
 RENATA, NU UITA, MEREU VEI FI ÎN INIMILE ŞI SUFLETELE NOASTRE !!!!
            VEI FI MEREU O PRINŢESĂ !!!
Sabina :*

2 comentarii:

  1. Bravo, Sabina! Pe mine chiar ai reuşit să mă emoţionezi, pentru că, mi se pare mie, ai fost spontană, ai scris dintr-o suflare, n-ai stat să alegi cuvinte meşteşugite, le-ai folosit cu spor pe cele simple, frumoase, curate, cinstite, care ţi-au fost, firesc, adică din suflet, la îndemână! Bravo, Sabina!

    RăspundețiȘtergere