duminică, 15 aprilie 2012

Oare va ajunge ea regina noastră ???


   Văzând ce „linişte” e pe blog, cum niciuna din colegele mele nu a mai scris nimic de ceva timp, mă hotărăsc să scriu ceva pentru a sparge plictiseala şi, de asemenea, pentru că îi sunt datoare într-un fel domnului profesor de română (nu am postat niciun articol până acum).
    Şi tot încercând să mă gândesc despre ce să scriu, am ajuns la concluzia că ar trebui să-i dedicăm doamnei diriginte un articol, iar acesta este cel în care voi încerca să vă spun ce fel de persoană este dumneaei şi cum evoluează relaţia noastră cu dânsa.
     Numele dirigintei noastre este Koncz Magdalena şi este o persoană calculată, organizată, care vrea mereu ca totul să fie perfect şi fără greşeală, la fel ca şi clasa ei.

     Are întotdeauna pretenţia ca noi (fiind o clasă de fete !) să fim cele mai liniştite, cele care trebuie mereu să fie un exemplu pozitiv pentru celelalte clase, să fim nişte fete care îşi respectă mereu cuvântul. Cu toate acestea, noi nu reuşim mereu să fim aşa cum vrea dumneaei - totuşi suntem la vârsta adolescenţei şi această vârstă este una la care apar anumite nevoi, necunoscute până acum (băieţi, distracţie etc.), însă doamna dirigintă reuşeşte să ne înţeleagă (uneori!), alteori, probabil când noi încurcăm proritățile..., insistând că o să avem timp şi pentru acele lucruri, acum importantă fiind şcoala. Și, cred eu, că pe bună dreptate!!
     De asemenea, vrea în mod sistematic să ne cunoască mai bine, de aceea ne-a pus să ne prezentăm pasiunile, aratând interes faţă de tot ce i-am prezentat fiecare dintre noi.

     Vă daţi seama că, uneori și doar pe moment, ne surprind anumite lucruri pe care le face sau spune doamna dirigintă..., dar noi, fiind fete deştepte, ne calmăm şi reuşim să ne controlăm supărarea, acţionând cu isteţime.
      În concluzie, până astăzi, doamna dirigintă și noi căutăm încă, insistent și cu bună credință, calea spre o înțelegere totală, convinse fiind că totul este spre binele nostru, al prințeselor!
    
    Vă pupă Andreea M. ! :***

5 comentarii:

  1. Bravo Andreea!!! Foarte faina postarea !!!
    Sabina

    RăspundețiȘtergere
  2. Aş spune că-ţi reuşeşte de minune încercarea de a surprinde relaţia specială, în mod firesc, dintre clasă şi dirigintă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Super postare Andreea !
    Tine-o tot asa !

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo Andreea faina postare
    Manu

    RăspundețiȘtergere
  5. FETELOR! Voi trebuie să fiți gureșe, nu... telegrafice! Maseria de dascăl v-o cere! Nu cu vorbă scurtă vă atrageți copiii lângă suflet! Mai mult curaj și osteneală! E adevărat, și eu am spus-o și aici, și în altă parte, postarea Andreei este minunată, o spuneți și voi! Dar DE CE??? Spuneți-i fetei, ca să știe ce e de lăudat la scrisul ei.

    RăspundețiȘtergere