marți, 17 aprilie 2012

O vorbă...

Prințeselor, e adevărat că vacanța e dată de la Dumnezeu pentru activități extrașcolare... Cu totul, cât se poate de... extra!...
Dar, zic și eu, așa-ntr-o doară, oare nimic din preaplinul vostru sufletesc acumulat în aceste frumoase zile de vacanță binecuvântată n-a meritat un bob-zăbavă pentru a vă întoarce gândul și spre colegele voastre? Nimic n-a meritat să fie împărtășit și celorlalte? Nu le-ați dus lipsa? Ori, mai sigur, având în vedere cum circulă mess-ul (vreți să fac lista celor care sunteți acum online??) și la ora asta (22:34), preferați dialogul unei mult mai dificile munci de postare?...
Nu aveți (oare?) încredere în scrisul vostru ceva mai așezat, mai puțin telegrafic decât pe mess? Sau frățietatea voastră se sfârșește dincolo de poarta și gardul școlii??
Eu am așteptat semnele..., mai am vreo câteva zile de speranță..., poate, poate cineva, altcineva decât Andreea... de lângă Theo (apropo! felicitări, mi-a plăcut grozav postarea ta și armonizarea ei cu titlul! felicitări, încă o dată!), își va lua inima-n dinți și sufletul în căușul palmelor, spre a-i etala frumusețea și spre celelalte prințese.
Haideți, fetelor! Îndrăzniți!

4 comentarii:

  1. Nici moda, nici zodiacul nu mișcă... E vacanță TOTALĂ! Și vin și-ntreb: și la vară?? Intră blogul în șomaj??

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh! eu as fi vrut sa postez ceva, dar am zis sa le las si pe celelalte colege sa-si incerce talentul :">... si la vara... eu zic sa scriem o postare mai lunga sa ajunga pana ne intoarcem la scoala :)):))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu accept nici scuza (care ascunde...), nici gluma, care mi se pare nepotrivită și nefericită.
    Probabil că, așa stând lucrurile, blogul va muri încet-încet, fără să mai apuce clasa a X-a...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu o să permitem să moară tot ce s-a clădit aici încet, dar sigur! Lumea trebuie întotdeauna să afle, să ştie de noi... PRINŢESELE!!!

    RăspundețiȘtergere