marți, 13 martie 2012

Teste de viaţă

  





                                                
                           Sfaturi pentru Princes
                                                               (teste interesante)



                                         

                                         

                                                                 
                                                                        UNDE ÎŢI VEI ÎNTÂLNI  ALESUL       


 
Şi pentru tine există acel băiat extraordinar care îţi va cuceri inima într-o clipită ! Aici vei afla unde te aşteaptă şi cum vă veţi îndrăgosti... ...

Aşa faci: Încercuieşte DA , POATE, sau  NU  în funcţie de opţiunea ta. NUMARĂ APOI CARE CULOARE APARE CEL MAI DES ŞI CITEŞTE  REZOLVAREA.


 1. Mă plimb cu plăcere :  DA  POATE   NU
    
    

 2. Dacă aud undeva muzică mă las dusă de val :  DA   POATE  NU


3. Sigur că eu cred în marea şi singura iubire : DA   POATE   NU


4. Să ratez autobuzul, să uit de programări, să pierd lucruri - e tipic pt. mine : DA   POATE   NU


5. Niciodată n-aş face primul pas şi n-aş intra în vorbă cu cel pe care îl plac : DA   POATE   NU


6. Îmi imaginez mereu cum ar fi să am prieten : DA   POATE  NU 


7.Uneori râd atât de tare încât îmi dau lacrimile : DA   POATE  NU

 
8. Îmi place să urmăresc la cinema filme romantice : DA   POATE  NU


9. Nu-mi place să fiu singură ,ies mereu cu prietenii : DA   POATE  NU


10. Cred în horoscop :DA   POATE  NU


 11. Dragostea la prima vedere chiar există : DA   POATE  NU




12.  Ştiu  că am câţiva admiratori : DA   POATE  NU



    MOV
     PE STRADĂ

           Când va veni ziua aceea, vei simţi.
 Ceva va fi altfel când vei ieşi să te
  plimbi îngândurată pe străzile pline
    de frunze. El va apărea exact  aşa cum
l-ai văzut în visele tale: stă la colţ,
pentru o clipă, esti orbită de soare, 
dar apoi îi vei vedea chipul - ochii
lui mari îţi vor spune că el e marea
ta iubire chiar înainte să auzi vreun
salut de la el .






VERDE
LA ŞCOALĂ


        Încă nu-ţi vine să crezi, dar prinţul 
visurilor tale va fi cineva pe care îl
cunoşti. Într-o dimineaţă în care lu-
crurile merg din nou prost, vor ieşi
scântei între voi. Ai întârziat şi stai 
pe scările din faţa clasei tale.Tocmai
acum îţi alunecă geanta şi toot ce 
e înăuntru se rostogoleşte pe trepte.
Enervată, te apleci să aduni toate
lucrurile şi chiar atunci când îţi vei 
ridica ultimul creion, EL va sta în faţa
TA




PORTOCALIU
PARTY


Prima ta apariţie va fi strălucitoare
şi plina de muzică! Vei arăta grozav în 
noua ta rochie când vei păşi pe ringul
de dans şi sute de priviri se vor aţinti
asupra ta. Dar pe tine te va interesa o 
singură persoană, care stă pe margine:
un băiat  pe care-l ştii doar din vedere.
Toată seara îţi va zâmbi. Spre miezul
nopţii vei ieşi să iei o gură de aer,
iar el te va urma!
Aceasta  va fi şansa ta, PROFITĂ!



























    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu