vineri, 23 martie 2012

O zi de vineri întortocheată...

E opt fără vreo douăzeci..., încerc să-mi optimizez stocările de pe blogul personal... Şi deodată sună/chemă/tastează/buzz-uie Georgiana... care mă-ntreabă candidă ca o floare dacă se poate să-mi trimită "tema" pe care a reuşit s-o finalizeze. Evident, fericit că mai avem o postare, las totul deoparte, am timp oricând pentru prinţese! Ce urmează nu se poate povesti (partea mea aş putea-o mima...), aşa că voi apela, musai, la citate, agrementate cu necesarele didascalii.
- Păi de ce n-o postezi? (adică de ce-ar mai trebui să o văd eu??)
- (timidă, dar luminată) Aaa... am crezut că trebuie să v-o arăt dvs. prima dată...
Nu, nu trebuie, aşa că dau liber... postării, doar autoarea e copil mare şi talentat!
N-ar fi mai bine să facem ora de română în curte?... E soaaare!!...
- Atunci o s-o postez pe blog. (ruşinată foc, deşi curajoasă!)
Zic că da şi-o asigur că imediat intru şi eu pe blogul clasei pentru a vedea ce a reuşit Georgiana..., dar surpriză: 
- Păi... trebuie să rog pe cineva din clasă ca să o posteze... (şi mai ruşinată... incendiu! parcă şi uşor panicat la modul... nu te supăra, te rooog!)
O asigur că nu-i nicio problemă, să-mi trimită aşadar textul şi-l postez eu! Ce mare lucru?..., oricum vroiam să-l corectez... Dar, fatalitate:
- Păi nu ştiu nici cum să trimit pe mail... pot doar să vă trimit pe mess...
Deja avertizat îi spun:
Trimite pe mess. Adică aici! 
Mai am parte de o surpriză: în loc de document Word, primesc ditai textul direct pe mess! 
Râd cu gura pân' la urechi şi cu ochii cât cepele! Şi uite-aşa am devenit coautorul Georgianei la postare! Ce zici, Theo? Chestia asta e chiar mai tare decât aventura ta!!!
Ufff! grea pauza atunci când stai pe hol!
Astăzi, pentru noi prinţesele, a fost o zi confuză, dar, în acelaşi timp, şi amuzantă… Încă de ieri am fost anunţate că azi vom merge la operă împreună cu domn' profesor de română şi d-na profesoară de muzică. Acest fapt ne-a încântat, deoarece scăpam de ore J), dar şi pentru că aveam de văzut un spectacol deosebit, eram martore şi participante la un eveniment drăguţ.
   Am venit la şcoală la fel ca în fiecare zi (adică de la ora 8)… Eram echpate lejer, doar cu cele necesare pentru primele două ore şi sandviciurile necesare... Prima oră aveam chimie (ceva emoţii pentru unele prinţese!), dar nu am facut…, deja eram nerăbdătoare să treacă şi a doua oră pentru a pleca. A trecut şi ora de TIC, iar în pauză am fost anunţate că nu o să mai mergem… L. Evident, ne-a părut rău…, dar acest fapt nu este nimic pe lângă ce vă voi povesti acum…
Uşa clasei noastre era încuiată, fiindcă mereu o încuiem când părăsim... clasa. Deci ora precedentă am avut TIC şi am încuiat-o, dar  cu cheia de la doamna de serviciu… (pentru că prinţesa responsabilă a uitat-o pe-a ei acasă!), deja se sunase de intrare, iar noi nu o găseam şi ne-mbulzeam, gălăgioase pe lângă uşă.
   Am aşteptat în faţa uşii până când a venit şi domn' profesor de română J)…, am mai stat puţin, (am fi vrut o lecţie afară, în aer liber!...), iar apoi ne-am dus sus in polifuncţional… Problema cea mare era că nu avea niciuna dintre  prinţese nici caietul, dar nici cartea…, deci nu am putut să facem ora în mod obişnuit. La fel s-a întâmplat şi cu restul orelor J).
     În sfârşit, a sunat clopoţelul, iar noi am plecat acasă cu o amintire foarte amuzantă.
Georgiana Popione
La plăcinte... Eheeei!
Concluzia Georgianei:
doar aşa merge să vă trimit... :(
Last message received on 23.03.2012 at 19:44
Aş mai adăuga că, pe lângă gălăgia aferentă, mai aveam vreo două prinţese care-nfulecau mai ceva decât vajnicul Flămânzilă din nişte sandviciuri cât roata carului... Am şi poze! după ce le descarc, le postez chiar aici! Chiar: o vineri de neuitat!

A se citi toate comentariile! Sunt în spiritul postării!

10 comentarii:

  1. După cum bănuiţi, comentariul meu sună cam aşa. NO COMMENT!, păi nici nu pot, încă mai râd! Sper să vă distreze şi pe voi!

    RăspundețiȘtergere
  2. O zi excelenta!! asa scoalaaaa sa tot faci! :))..Într-adevăr conversatia cu Georgiana cred ca a fost interesanta. :))....Hmmm sa va fac si eu una d'asta? :)):))) scriu acolo vreo 4 pagini word si va trimit pe mess cu copy-paste :))
    Georgiana mi-ai dat o idee!! :)):)):))
    Frumoasa postare!
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Atââât îţi trebuie, podoabă!
    Dacă se-ntâmplă ai îmbulinat-o!
    Te pun:
    * să reproduci, replică după replică, întreaga "Noapte furtunoasă"!;
    * să uzi florile din clasă, aducând apă de la baie cu linguriţa;
    * să scrii "Luceafărul" cu chirilice
    şi mă mai gândesc eu... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Auuuu!! Nuu! aahh! eu am glumit! nu o luati in serios acum si dvs....o glumita nevinovata...si daca vreti doar va povestesc "O noapte furtunoasa", nu e treaba mea sa ud florile ca nu's ale mele :)):)) si nu stiu alfabetul chirilic! :)):))

      Ștergere
    2. Theo eu te sfatuiesc sa nu te joci cu domn' profesor.
      Pupici,
      Ana.

      Ștergere
  4. Păi aşa s-au lăudat prinţesele, că v-aţi dus la dl. Vasile Oltean să vă-nveţe slavona!...
    Nu glumi cu lucrurile serioase!...
    Udatul florilor ar trebui să fie plăcerea tuturor, pe rând, nu corvoada vreuneia!!!
    Şi nu-mi place tonul tău! eee!=))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai eu am fost de servici pe scoala cand au fost sa invete "limbi straine" :)):)):)))...si la "treaba" cu florile eu nu ma bag ca de obicei daca ud eu florile se usuca :)):)):)):)) stiu din propria experianta :)):)):))mama e martora :)):)):))

      Ștergere
  5. Îţi place să ai ultimul cuvânt?? Şi mie!
    1. Nu ştiu dacă erai de serviciu (sic!) pe şcoală în ziua cu pricina;
    2. nu e nimic rău să ştii alfabetul în care strămoşii tăi, din motive istorice, au scris cu un alfabet care nu le aparţinea (vă voi aduce, poate chiar mâine, cărţi scrise astfel);
    3. să-ţi dea de gândit dacă nu le prieşte florilor faptul că le uzi tu...;
    4. tot dragă-mi eşti şi dacă spui... prostioare!
    5. Şi nu mai râde-ntruna că mă-nervezi!! =))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ati lasat fara cuvinte! Chiar nu mai stiu ce sa zic cu toate ca...nu prea pot eu sa tac uneori :)) dar acumm...nu-mi vine nimic in cap.Si ma las de comentarii ca aveti prea multe "probe" impotriva mea si ma tem ca nu e bine!
      :*:*

      Ștergere