duminică, 11 martie 2012

Previziunile zilei...

Eiii! Ce-am ajuns eu!! Două postări într-o zi!! Sunt TAAARE!!!
Şi totul a început așa, fără să vreau... Conversând cu domnul profesor de română, despre "chestii" gen: școală, teme, iar eu, din ce în ce mai stresată că este deja prânzul, iar mie încă îmi arde de lenevit, nicidecum să îmi fac temele sau să citesc (cum ar trebui) vine o replică "BOMBĂ" din partea domnului profesor care m-a pus pe gânduri: "parcă vezi că v-o face iar ăla de română şi nu v'ascultă..., eu m-aştept la orice minune din partea tipului ăstuia!" 
Oare... o fi adevărat? chiar să nu ne asculte? sauu e doar asa ca să le prindă pe prinţese nepregătite şi să le dea un "drăgălaş de 3", așa cum zice dânsul?
Mi se părea ciudat, dar în același timp amuzant cum domnul profesor vorbeşte de dânsul, ca şi cum ar fi două persoane diferite..., dar dialogul a continuat: „e absolut imprevizibil, crede-mă! îl cunosc destul de bine!” Eu, din ce în ce mai uimită! - "Cum să vorbesti așa de tine însuţi?" - dar în acel moment nu puteam decât să râd cu gura până la urechi şi chiar nu știam ce să mai zic..., dar eu rămân tot la "dilema" aia cu ascultatu'. Şi mă tot gândeam eu, așa, până când vine replica de care mi-am dat singură seama că o anticipasem și că avea... două cuvinte : POSTARE NOUĂ! 
Şi uite aşa, m-am apucat frumuşel de scris, să vă împărtășesc şi vouă haioasa întâmplare.
Vă pup pe toţi şi... Prinţeselor!!!, apucaţi-vă de treabă, că nu se știe niciodată ce are de gând "ăla de română", după cum zice și cunoscutul proverb "Pisica blândă zgârie rău"
Theo :*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu