marți, 8 mai 2012

Un cadou pentru prinţese...

Dragele mele, am primit de la cineva drag sufletului meu adresa unui blog foarte interesant dintr-o groază de puncte de vedere, îngrijit lucrat, diversificat, bine organizat. Cum eu m-am plimbat prin mai multe capitole ale sale şi am descoperit lucruri foarte interesante, am hotărât ca, pentru momentele voastre mai bune sau mai rele, pentru ocazii sau pentru relaxare, pentru lectură sau pentru visare, pentru căutarea unor teme pentru propriile voastre postări, să vi-l postez pe propriul vostru (nostru) blog! Sper să nu vă deranjeze (de altfel, nimic mai uşor decât să-l ignoraţi...) adăugarea lui şi să fie un câştig pentru cele dornice să cunoască o groază de feţe ale Frumosului.
Aştept, ca de obicei, reacţii de oricare fel ar fi ele!, dar reacţii!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu