luni, 15 octombrie 2012

Ştiaţi că... - 3

Ştiaţi că...
Gestul de a-ţi astupa gura în timp ce strănuţi nu are numai rolul de a preveni răspândirea agenţilor patogeni? Superstiţioşii spun că, în timpul strănutului, o parte din sufletul omului iese pe gură, ba chiar că, din acest motiv, omul va avea ghinion şi va fi bolnav. Se spune că ghinionul şi boala nu se "prind" de om dacă cineva îi spune, după strănut, "Noroc" sau "Sănătate". 



P.S. 
Dragele mele, 
îmi pare rău că postarea a întârziat aşa de mult, dar aveam încredere că o să posteze nişte colege, după cum am vorbit.
Fetelor, invitaţia este pentru toată clasa, nu doar pentru cele care se simt!



                                                                           Xo,
                                                                               Ana. 

Un comentariu:

  1. Absolut de acord, draga mea! Şi, mai mult decât atât, începe să mă înfurie această stare de... lâncezeală băbească!!!

    RăspundețiȘtergere