marți, 30 octombrie 2012

Salată de fructe



Rețete de prințese

Pentru că  sunt o foarte mare fană a “dulciurilor de bucătărie”, am decis să postez în fiecare săptămână câte o rețetă de ceva dulce care să ne mai aducă zâmbetul pe buze în timpul săptămânilor de școală.
Pentru săptămâna asta, fiind şi prima cu care-mi încep  postările, mi-am zis să încep cu ceva simplu, dar foarte gustos: SALATA DE FRUCTE! 




 Pentru această rețetă ai nevoie de:
1.Fructe: acestea sunt la alegere, după gustul și preferințele fiecăruia.
2.Frișcă
3. Zahăr vanilat 

Mai puteți adăuga și : rom, înghețată și alte ingrediente care vă plac.
Mod de preparare: 
 Se taie fructele cubulețe în cantități alese de voi. Apoi se adaugă zahărul vanilat și alte ingrediente preferate de voi. Salata se ține la frigider aproximativ o oră.

Se servește în cupe decorate cu frișcă. (un mic sfat: eu adaug și puțină ciocolată rasă peste frișcă, pentru a-i da un aspect mai deosebit). 

Poftă bună!



Aștept comentariile voastre atât despre rețetă, cât şi despre idee.



                                           Cu drag, Diana Istrate.

3 comentarii:

  1. Ca orice idee originală: e excelentă şi... de succes! Felicitări, şi aşteptăm alte propuneri savuroase, interesante, neaoşe şi exotice, noi şi vechi, trăsnite şi cuminţi - toate scrise cu har şi convingător!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!Cu siguranță că voi mai posta și alte rețete cu care sper sa vă incânt.
      Diana Istrate

      Ștergere
  2. Chiar foarte interesantă ideea! Aşteptăm noi reţete!

    RăspundețiȘtergere