duminică, 28 octombrie 2012

Lumea cărţilor

         După ce Mădă şi Manu v-au încântat cu  topul melodiilor şi filmelor preferate, m-am gândit să vă prezint şi eu topul cărţilor mele preferate.
         Ştiu că în zilele noastre, nu mai sunt aşa mulţi fani ai cititului, iar cărţile sunt uşor înlocuite cu filme care de cele mai multe ori nu respectă acţiunea prezentată în carte. De aceea eu prefer să citesc mai întâi cartea, să-mi imaginez eu personajele şi locurile, iar mai apoi să vizionez filmele. Pot să vă spun că de cele mai multe ori sunt dezamăgită că filmul nu este deloc aşa cum mă aşteptam, dar rămân cu satisfacţia că ştiu cum este în realitate acţiunea cărţii.
         Eu citesc toate genurile de romane, dar printre favoritele mele se numără genurile fantasy, aventură şi thriller, autoarea mea preferată fiind Agatha Christie.
          Fără alte cuvinte, vă prezint cărţile mele preferate (daţi click pe titlul carţii pentru a citit descrierea):

10. Şoimul maltez - Dashiell Hammett



9. Blestemul din Swoon - Nina Malikn


8. Quo vadis - Henryk Sienkiewicz


7. Femeia în alb - Wilkie Collins


6. Interviu cu un vampir - Anne Rice


5. Fantoma de la Operă - Gaston Leroux


4.Shining - Stephen King


3. Pisica printre porumbei - Agatha Christie


2. Moarte pe Nil - Agatha Christie


1. Forţele răului absolut - Kelley Armstrong

Iar un top 3 al carţilor mele preferate, scrise de autori români ar fi:











                                                                                               Sabina!   




Un comentariu:

  1. AN28 octombrie 2012, 11:04

    REMARCABIL, Sabina! Mai întâi, m-a încântat francheţea în a-ţi recunoaşte preferinţele. Mai apoi, m-a încântat varietatea alegerilor, care nu se opresc defel la ceea ce mărturiseai mai sus! Aştept şi propriile păreri, pe scurt, despre cărţile prefearte!

    RăspundețiȘtergere