joi, 25 octombrie 2012

Halloween ca la X P

           Dragi cititori, după cum ştiţi, se apropie Haloween-ul aşa că noi, ca nişte prinţese ce suntem, nu puteam să nu profităm de această sărbătoare americană şi să nu facem o mică petrecere.

            Aşadar, cu ajutorul doamnei profesoare de engleză, am stabilit ca azi să sărbatorim Halloween-ul, înaintea tuturor celorlalţi.
            Am strâns repejor banii necesari pentru a cumpăra sucuri, prăjituri şi bomboane şi petrecerea era gata din punctul ăsta de vedere, acum nu ne mai rămâneau decât costumele înfricoşătoare caracteristice acestei sărbători.
            Zis şi făcut! Pentru câteva ore, prinţesele au renunţat la rangul lor care le-a consacrat şi s-au transformat în monştri şi fiinţe supranaturale. Costumele au fost care mai de care mai înspăimântătoare şi mai spectaculoase: de la vrăjitoare şi vampiri la ţigănci şi Minnie Mouse.
            Fiind îmbrăcate aşa "frumos", nu se putea să rămânem neobservate, aşa că am mers să colindăm fiecare clasă de pici, împărţindu-le bomboane şi exlicăndu-le prichindeilor ce este această sărbătoare, şi, spre surprinderea noastră, unii ştiau mai multe decât noi.
             După ce am colindat picii, am mers să-i colindăm şi pe cei mari, astfel că în căteva secunde cancelaria profesorilor era plină de vrajitoare şi alte fiinţe supranaturale. Profesorii au fost foarte încântaţi de constumele noastre şi au facut şi poze cu unele dintre noi.

             La final, fiind obosite după atâta colindat, am mers în clasă unde a început petrecerea propriu-zisă.
             Ca să înţelegeţi şi mai bine cum ne-am distrat astăzi, vă invit să priviţi următoarele imagini:















             Pupici, Sabina!

N.B. Vreau să le mulţumesc în numele clasei Anei şi Andreei R. care au avut răbdarea să ne picteze pe faţă pentru a face costumele noastre să arate perfect. Mulţumim! :*



         
              

Un comentariu: