sâmbătă, 7 iulie 2012

Primul an ca principese :X


     Dragi cititori, după un an şcolar în care prinţesele au trebuit să se acomodeze cu statutul de liceene, a venit şi vacanţa bine-meritată, de care, şi eu şi colegele mele vrem să profităm la maxim, pentru ca atunci când ne vom reîntoarce la şcoală, să avem bateriile încărcate pentru a face faţă unui nou an şcolar.

      Pot să vă spun că drăguța de clasă a IX-a a fost pentru noi anul în care ne-am cunoscut mai bine, în care ne-am împrietenit, în care am devenit, cu adevărat, un colectiv unit, gata să lupte mereu pentru clasă şi pentru nevoile ei.

      Clasa a IX-a, a fost plină de evenimente, proiecte şi activităţi pe care profesorii le-au apreciat şi care ne-au făcut clasa una şi mai specială. Unul dintre aceste evenimente a fost petrecerea dată de 1 martie, zi care a fost declarată: Ziua Prinţeselor, ziua în care ne sărbătorim clasa.

      Restul activităţilor desfăşurate de noi, le ştiţi din postările noastre anterioare, aşa că nu vi le voi mai descrie aici.

      Pot să vă spun, că, în ciuda faptului că a fost primul an de liceu şi acomodarea a fost puţin mai grea, cu toatele am reuşit să obţinem rezultate bune la învăţătură - deşi se putea şi mai bine, dar, în anii următori vom încerca să avem rezultate şi mai bune.

      Aşadar, vreau să o felicit pe colega mea Mădălina A. care a reuşit să ia premiul I, dar şi pe celelalte fete care au avut rezultate la fel de bune.
      În încheiere, vreau să vă spun că nu voi uita niciodată clasa a IX-a (şi sunt sigură că nici colegele mele) şi să ne cerem iertare dacă în această vară nu vor fi prea multe postări, dar asta nu din cauză că am fi leneşe sau altceva, ci pur şi simplu dorim ne bucurăm atât de mult de vacanţă, încât uităm să mai şi postăm. Dar vă promitem că din toamnă vom reveni cu forţe proaspete şi vom recupera timpul pierdut.

Vacanţă plăcută prinţeselor, dar şi vouă cititorilor!!!

Vă pup, Sabina!

N.B. În ciuda faptului că e vacanţă, prinţesele continuă să comunice între ele la fel de mult ca şi în timpul anului şcolar, asta demonstrând că ţinem una la alta, mai mult ca la nişte simple colege de clasă.

2 comentarii:

  1. Așa e!, aveți grozav de multe motive să fiți mulțumite (chiar mândre!!) de rezultatele voastre din clasa a noua. Și încă Sabina a fost modestă... Nu știu dacă blogul trebuie neglijat pe motivul (temeinic?!) că, oricum, și-n vacanță comunicați între voi! Să simt, la voi, nevoia de intimitate? De discuție „particulară”, în... două, lipsite de „cicălelile” știți voi cui? Să fie, totuși, o corvoadă „postarea” (augmentată de gândul că „bau-bau” supervizează)??
    Oricum, vacanță plăcută, fericită tuturor!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-AM PRIMIT NICIUN SEMNAL PRIVIND „REACTUALIZAREA” NUMELUI BLOGULUI!!!
      Eu mai aștept... Sau și tăcerea e un răspuns? Care? Acceptați sau vă consolați cu gândul...?

      Ștergere