joi, 12 iulie 2012

If you could be ANYTHING/ANYONE in the world what would you be?

Bănuiesc că mulţi dintre voi aţi auzit această întrebare "Dacă aţi putea fi orice, ce aţi fi?" Am auzit multe raspunsuri, unele chiar interesante Arnold Schwarzenegger, Chuck Norris, Blair Waldorf, iar unele nu foarte inspirate- o maimuţă, un câine sau chiar o gumă de şters. Dacă mă intrebaţi pe mine, aş spune fară să stau pe gânduri Scarlett Johansson. 
Are tot ce îi trebuie unei femei: frumuseţe, talent, inteligenţă. Dacă vreţi sa aflaţi mai multe despre ea vizitaţi wikipedia, deşi nu sunt informaţii prea multe, vă spun eu.
A jucat în filme ca:  Match Point şi  Girl with a Pearl Earring pentru care a primit nominalizari la Globul de aur.
Scarlett a primit de la revista Esquire, distincția Sexiest Woman Alive.
A fost imaginea Dolce & Gabbana pentru parfumul The one (Vă invit să vizualizaţi reclama. Mie mi-a plăcut extrem de mult - http://www.youtube.com/watch?v=O_Lj58hsOO4 ). 

Aştept raspunsurile voastre la întrebarea "Dacă aţi putea fi orice, atunci ce aţi fi?" 



                                                               Xo,
                                                          Doar Ana de aceasta dată
                                                                  (Marina e la Mare)
                                                *


Dragă Ana...ştiu că a trecut ceva timp de când ai pus întrebarea dar abea acum mi-am facut puţin curaj să răspund.Dacă mi s-ar pune întrebarea “Daca ai putea fi orice, ce ai vrea să fi?” aş răspunde cu siguranţă Mila Kunis.
La ea mi-a atras atenţia în primul rând talentul actoricesc.A jucat în filme precum: Black Swan (unde a interpretat rolul lui Lily pentru care a câştigat premiul de “Cea mai bună actriță” a Festivalului Internaţional de la Veneţia  iar pentru acelaşi rol a fost nominalizată la Globurile de Aur) şi Friend with benefits unde a jucat împreună cu Justin Timberlake.A jucat în serialul “That '70s Show” unde colega sa de filmare Laura Prepon a poreclit+o Huskz deoarece are nişte ochi foarte mari şi expresivi şi are un ochi de culoare albastră iar unul de culoare verde. De curând Mila a devenit noua imagine a genţilor de mână Christian Dior.A apărut in videoclipul melodiei “Jaded” al formaţiei Aerosmith(vă recomand să ascultaţi melodia pentru că este foarte frumoasă).
Dacă doriţi mai multe informaţii despre Mila căutaţi pe Wikipedia sau Cinemagia (deşi nu o să găsiţi mai nimic pentru că şi eu am căutat).
Manu
                                             **      

Draga Manu,
mă bucur enorm că ai prins puţin curaj sa raspunzi la acesta veche postare.
Si mie imi place tare mult Mila. A jucat genial în Friends with benefits pe care banuiesc că toata lumea l-a văzut cel puţin o dată. Să nu mai amintesc de frumuseţea izbitoare...
Mă încântă foarte tare că tu mereu îmi raspunzi într-un fel sau altul.
                     
                                                        Pupici,
                                                                Ana.


2 comentarii:

  1. Draga de Ana!! N-a uitat de Jurnal și, vacanță fiind, visează frumos și ne destăinuie, cu grație, cum altfel??, unul din visurile ei... estivale! Mulțumesc, Ana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru nimic !
    Îmi pare totuşi rău că lumea nu raspunde.. oare le e ruşine.. mă tot gândesc şi nu reuşesc să-mi dau seama.

    Până când lumea prinde curaj(sau.. nu ştiu încă de ce are nevoie pentru câteva cuvinte..măcar scrise în grabă),
    Xo.

    RăspundețiȘtergere