sâmbătă, 2 iunie 2012

Şi aşa a început totul...

          Ei, dragele mele prinţese, dacă e să o luăm cu începutul, ce ar fi să ne amintim ce făceam anul trecut pe vremea asta. Păi adevărul e că nu o duceam toate tocmai bine. Sfioase, speriate, tăcute, neliniștite, fiecare în felul ei, ne aşteptam rândul la mult aşteptatele "probe" echivalente cu verificarea la dicţie, muzică, desen şi sport.

    Prima zi a trecut cum a trecut. Dincolo de recitarea poeziei, gama do care trebuia cântată perfect şi aşteptarea de-a dreptul infernală, putem aprecia că prima zi a trecut destul de bine.

    După părerea mea, greul a început abia în a doua zi, căci multe dintre noi au cunoscut durerosul verdict "respins".

Proba de desen a încetat să ne înfricoşeze în momentul în care ne-am apucat de pictarea vazei, a câtorva flori şi a unor lămâi. Partea cea mai grea pentru cele mai multe dintre noi a rămas tot proba de sport/educaţie fizică de la care nu au lipsit însă lacrimile, pentru unii cel puţin.

    Aici, ne-am cunoscut pentru prima oara şi aici s-a format parţial colectivul clasei a IX-a P, colectivul prinţeselor. Aici am împărtăşit primele impresii despre această şcoală, am râs împreună, ne-am încurajat reciproc şi am regretat că unele dintre colegele noastre au fost respinse. 

    Acum, după un an de zile, putem spune că ne aducem aminte cu zâmbetul pe buze de aceste evenimente care le-au adus împreună pe fetele de la „peda”. Prinţesele spun însă că acesta e numai începutul... și eu le cred!


Bianca G.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu