duminică, 17 iunie 2012

GALERIA PRINŢESELOR 26: Prinţesa independentă


    Ultima prințesă pe care o voi prezenta eu este Diana Istrate (adică Didi pentru a nu se confunda cu cealaltă Diana).


    La începutul acestui an, când au fost “împărțite” locurile în bănci, o fată timida vine și mă întreabă “Mădă…, pot să stau cu tine?”, la care eu, hotărâtă, “DAA!”. Așa a început prietenia noastră. În timp, am descoperit că Didi nu este deloc acea fată timidă pe care am cunoscut-o inițial. Ea este foarte puternică, indepententă  și nu se lasă înduplecată prea ușor. Apropiindu-ne din ce în ce mai mult, am început să ne punem și porecle, Didi căpătând astfel numele de “FOCA”:X:X:X. Nu este drăguuuț??;;).

    Didi este o prietenă adevărată, deoarece este 24 din 24 dispusă și pregătită să te asculte și să îți dea un sfat, într-un cuvânt, să te AJUTE.
    La sfârșit aș vrea să spun doar atât: Foca este cea mai bună colegă de bancă pe care și-o poate dori cineva: învață bine, știe de glumă, ai ce discuta cu ea și, în plus, aduce și mâncare foarte bună:)).

Mădă<3                                    
N.B. Tot ce am scris aici este doar părerea mea.

Un comentariu:

  1. Multumesc Mada!:*O sa-i transmit mamei complimentul tau pentru mancare!:D

    RăspundețiȘtergere