luni, 18 iunie 2012

GALERIA PRINŢESELOR 29: Prinţesa cu râsul colorat


Cătălina B. este o colegă minunată şi cu un râs la fel de „colorat” ca al Florentinei.  Este, la fel ca celelalte, o prietenă minunată şi pe care te poţi baza întotdeauna. Mai ales că am fost colege de „suferinţă” la capitolul medii (mărire, alea, alea), am apucat să vorbim mai mult decât de obicei, să facem haz de necaz şi să ne bucurăm când am putut.

Este una dintre sportivele de performanţă din clasă, doar că ea face ceva mai special: tir sportiv. În doar 2 luni după ce a început antrenamentele, a participat la concursuri importante şi a luat premii excelente pentru un „boboc”. Când am întrebat-o cum a reuşit, a spus cu modestie: „Am stabilitate bună...”. Deşi nu îi place să se laude singură, o lăudăm noi! Este o fată foarte bună, şi la învăţătură, cât şi ca prietenă.

Am avut, am şi voi avea mereu încredere în Cătălina, pentru că este o persoană plină de veselie, raţionament impecabil, cu un caracter puternic şi o ambiţie cum nu am mai văzut la o persoană aşa apropiată de vârsta mea.

Este genul de persoană care nu se dă bătută, nu renunţă niciodată la ceea ce îşi doreşte şi în niciun caz nu aş vedea-o să nu realizeze ce-şi propune.

Mă simt mândră cu aşa o colegă şi sper să nu pierdem legătura înainte sau după clasa a XII-a.

Cu drag, Dana! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu