luni, 9 iunie 2014

Fotografia - Amintirea de peste ani


Bună ziua, dragi cititori...
V-ați gândit vreodată ce pot însemna niște simple fotografii!?
Majoritatea dintre noi ne gândim că o fotografie este o simplă poză, pe o coală de hârtie care trebuie înrămată și admirată.
Dar eu cred că nu asta înseamnă cu adevărat o fotografie - este mai mult de atât.
Fotografia poate fi o amintire pe care o vei avea toată viața și pe care nu o vei pierde niciodată. De asemenea, poate avea o încărcătură emoțională pentru fiecare persoană în parte.
Prin obiectivul camerei de fotografiat poți acapara momente de neuitat, care se întâmplă într-o fracțiune de secundă și pe care doar aparatul le poate prinde, poți acapara peisaje minunate sau simple secvențe din viață care vor rămâne amintirile de peste ani.
Eu am mai făcut o postare de genul acesta, referitoare la fotografie - "Geniul fotografiei" - și poate v-ați dat seama de pasiunea mea cea mai mare - Fotografia.
Această pasiune s-a născut acum un an (dar eu cred că mi-a plăcut dintotdeauna tot ce ţine de fotografie), când am primit aparatul mult visat, obținut nu foarte ușor, deoarece un aparat profesional vine la pachet cu un buget mai mare. Dar, după lungi eforturi de strâns bănuți și cu ajutorul dragilor mei părinți, am reușit să-mi achiziționez copilaşul (așa îi spun eu, deoarece înseamnă foarte mult pentru mine, nu neapărat din cauza prețului, ci pentru că el este prietenul meu - mă ajută de fiecare data când vrem să imortalizăm momente, peisaje sau orice alt lucru care va rămâne o amintire frumoasă).
De asemenea, și colegele mele mi-au cunoscut această pasiune și am putut fi și eu... unul dintre fotografii prințeselor (mai avem în clasă o pasionată de fotografie care face niște portrete minunate și care este de asemenea foarte pricepută în această artă).
Dar gata cu atâta vorbăraie deoarece sper că v-am putut face curioși  și doresc  să vă  demonstrez la ce sunt eu pricepută.
Vă las mai jos galerie cu pozele făcute de mine, sper să vă placă și să vă încânte.
Mulți pupicei și o zi dulce să aveți,
Cătă :)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu