duminică, 8 iunie 2014

Pictura este tăcerea minții, muzica ochiului

După cum probabil ați citit în Catalogul regal, eu am un suflet de artist și în această postare vreau să îmi împart părerile și preferințele cu voi.
Arta este în esență cea mai profundă expresie a creativității umane. Pe cât de dificil de definit, pe atât de dificil de evaluat, având în vedere faptul că fiecare artist își alege singur regulile și parametrii de lucru. Prin modul său de manifestare, arta poate fi considerată și ca o formă de cunoaștere (cunoașterea artistică).
Recent am descoperit un citat incredibil despre pictură, care de altfel este și titlul acestei postări, în cartea lui Orhan Pamuk, "Mă numesc Roşu" (1998), care m-a impresionat și pe care vreau să vi-l spun si vouă, sper să vă placa: "Pictura este tăcerea minţii, muzica ochiului"
Vă voi arata unele dintre cele mai uimitoare creații de artă pe care le-am văzut și sper ca și voi să vedeți profunzimea și talentul acestor artişti, deoarece unele dintre ele sunt atât de bine realizate că par fotografii.













Vă transmit pupici, Alexandra!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu