miercuri, 5 septembrie 2012

Visul prinţeselor






                           PRINŢESELOR, începerea noului an şcolar este un prilej de bucurie pentru unii dintre noi şi de întristare pentru alţii ! 
                                 O mare parte dintre prinţese, inclusiv eu, precum şi elevii celorlalte clase visează să aibă parte de o ,,eternăă vacanţă", lipsită de griji, de efortul de a învăţaa... sau de a suporta sâcâielile profesorilor, o alta parte aşteaptă cu nerăbdare şi o anticipată plăcere noul an şcolar pe care îl văd, nu numai ca o treaptă necesară din viaţă, ci şi ca un prilej de a absorbi ori a se îmbogăţi cu noi cunoștinţe.
                              Prinţeselor, îmi e un dooor nebun de voi, nu mai e mult... şi ne vom revedea plinee de viaţă și speranţă, după o vară plină de distracţii și de bucurii, care a trecut ca o părere.
         





Abia aştept să vă văd și, totodată, să-i cunoaştem pe noii colegi <3
Vă puupă cu mult drag Andreea R. ( botoshika )

Un comentariu:

  1. Pe mine mă uitași, scumpete! Ceea ce nu e cazul din partea mea... Oricum, cetind și recetind, am ajuns la concluzia să te mai întristez un pic... (că-ncepe școala!): anul ăsta avem și un opțional de Limbă Română Contemporană!!! Oricum, mi-ești dragă și abia aștept să vă/te văd! AN

    RăspundețiȘtergere