duminică, 16 septembrie 2012

Clasa a X-a...VENIM!

Completând cele spuse de prinţesele mele mai jos, MÂINE ÎNCEPE ŞCOALA! Nu ştiu alţii ce cred, dar eu când mă gândesc că mă despart câteva ore de revederea colegelor care mi-au lipsit atât de mult … radiez de fericire. Cred că vacanţa asta a fost îndeajuns de lungă, dar şi un minunat prilej de relaxare. Mda, şi după cum spuneam odată cu şcoala şi cu revederea colegilor apare şi dorul de uniformă… binecunoscuta uniformă care după aproximativ trei luni de vacanţă reapare în viaţa noastră. Şi revenind la ce spuneam mai devreme referitor la colege, ne deşteptăm  şi noi repejor şi ne trezim că... suntem oficial clasa a X-a P…, practic, s-a dus cu boboceala. Eeei, sunt sigură că şi acest an va fi unul pe măsura aşteptărilor!... NU?... cu siguranţă că DA!
Cu drag,
Carla.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu